czwartek, 13 listopada 2014

Nowe zimowe akcesoria

   Miałam niedawno przyjemność wielką przetestwać dla Hani Maciejewskiej kilka wzorów akcesoriów zimowych.Dzisiaj chciała bym Wam je pokazać.Albowiem,nie samymi sweterkami żyje dziewiarka.Szale,czapki i insze skarpetki ,tudzież rękawiczki nosić też musi.Jako ona,tak i jej rodzinka.Dzisiaj będą co prawda szale i czapki,bo drobnicą dopiero się zajmować będę w bliżej nieokreślonym czasie:)))
1) Shades of Pale -przepiękny szal.Swój  zrobiłam z uprzędzionej przez siebie wełenki bfl z jedwabiem pokazanej tu.



 2) On the Move piękny szal.Mój zrobiony jest z włóczki Royal Austermann



3) Into Trees -cudna czapka.Moja również zrobiona jest z włóczki Royal Austermann.




4) Get the Picture śliczna czapka:).Moja jest zrobiona z włóczki Lanagold Alize.




Miałam również przyjemność wykonać test czapki dla Rene .Sliczną czapkę Tangled Hat
zrobiłam z Limy Drops.


Tak więc czapek i szali u mnie dostatek,nosić mam co:)))Pozdrawiam Was serdecznie :)))

30 komentarzy:

  1. Same wspaniałości, ich ciepło i miękkość wełenki aż bije z ekranu komputera :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))Ciepłe są rzeczywiście.Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. Matko , ależ kolekcja! Wszystko rewelacyjnie wykonane i zaprezentowane:) Sama uprzędłaś nitkę? Jestem pod ogromnym wrażeniem, w szalu prezentuje się wyśmienicie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie.Owszem,sama przędę,a wełna z której zrobiłam szal Shades of Pale przeleżała swoje,ale się doczekała na piękny projekt.Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  3. Cudowne prace :) Uwielbiam wzory Hani, są świetnie opisane i nie ma szans żeby sweterek, czapka czy szalik nie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)))Też bardzo lubię Hani projekty,są świetne!!!Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  4. Faktycznie hurtowo poleciałaś :))). Wszystko śliczne, ale najbardziej mój wzrok przyciąga pierwszy szal. Ma takie cudne jesienne kolory! Aż się cieplej na jego widok robi :). Powinnaś go nosić w pochmurne dni jako substytut słońca :)). Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)))Ten szal jest również moim faworytem.Bardzo jestem z niego zadowolona i widzę,że przyciąga wzrok na ulicy:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  5. Pierwszy szal poraził mnie swa urodą, cudny kolor choc pozostałe równiez energetyczne:)) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne prace,a jakie cieplutkie,pozazdrości tylko.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)))Są naprawdę cieplutkie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  7. same cudenka! a shades of pale mnie na kolana powala- juz wskoczyl na liste " koniecznie zrobic" ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)))To prawda,ten szal trzeba mieć:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  8. Piękne prace :) i piękne kolorki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne prace - wszystko bez wyjątku mnie się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i pięknie dziękuję:)))Oraz pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  10. Śliczności a jakie tempo podziwiam:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)))Ale te prace wcale szybko nie powstały,ja je tylko hurtowo pokazuję:)))Pozdrawiam:)))

      Usuń
  11. Jakież to ładne, zima nie straszna! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)))A zima i tak dla mnie straszna,bojej bardzo nie lubię.Ale cieputkie akcesoria pomogą przynajmniej mi ją przetrwać:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  12. Piękne kolory i śliczne prace.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie prace cudnej urody,idziesz jak burza .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. No, nie da się zmarznąć, nie ma cudów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.No raczej nie ma takiej możliwości:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:)))