piątek, 25 lutego 2011

Korale...

               ale nie czerwone,tylko fioletowe:)
Kiedyś zobaczyłam u mojej koleżanki śliczne filcowe korale,na jej szyi zresztą.Wyglądała w nich wspaniale,szalenie mi się spodobały-zestawienie kolorów czarnego,ciemnego-khaki i chyba starego złota.
Jeszcze wtedy o filcowaniu miałam blade pojęcie.Teraz wiem już troszkę więcej niż wtedy,więc czas był już najwyższy zrobić dla siebie tyż korale:)Zrobiłam fioletowe,bo na razie siedzę we fioletach,a poza tym nie mam  czesanki,choć zbliżonej kolorystycznie do korali Ewy.I  z kaską kiepsko,więc poczekam.A na razie ...


zrobiłam takie.Do nich dorobiłam oczywiście kolczyki,o takie:


I teraz całość wygląda tak:


lub tak

                                                                 
  Zaczęłam tez już filcować kolejne korale w ciemnej zieleni.Jeszcze nie wiem z czym je zestawię,ale na razie palce podziubane mam okrutnie,bo filcuję igłą i czasem trafiam w palec,zamiast w koralik,he,he.
A na drutach sweterek zielony melanż,rozpinany.Robię go od góry,bo odkąd nauczyłam się tego sposobu stałam się zbyt za leniwa(jak mawiał mój syn dziecięciem będąc),i nie chce mi się już zszywać wszystkich części do kupy razem.Robota trochę mozolnie mi idzie ,ale już niedługo pewnie go skończę.A na razie wygląda tak:



Na drugim zdjęciu kolor bardziej zbliżony do koloru mojego swetra(co ja tak dzisiaj o kolorach?)

 Dziękuję za to ,że do mnie zaglądacie,że zostawiacie tak miłe komentarze.Jest to niezmiernie budujące,powiedziała bym nawet : uskrzydla.Pozdrawiam i życzę miłego dnia:)

24 komentarze:

  1. Komplet śliczny , a sweterek zapowiada się już super!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik rewelacyjny, choć przyznam, nie mój kolo. Sweterek fajny- kurczę, jeszcze nigdy nie robiłam od góry a tyle osób to zachwala- trzeba się w końcu zdecydować, a z tym zszywaniem to święta prawda, przy ostatnim kardiganie kadłubek robiłam cały od razu, długo trwało okrążenie, ale potem można było od razu zakładać, świetna sprawa :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. że nie czerwone to nie feler;)) kolor jest cudny i po mistrzowsku wykonane :))
    nie "dorosłam" jeszcze do filcowania, ale chyba będę musiała, bo moje "starocie" - czytaj starsza córcia strasznie naciska,
    a sweterek już mi się podoba

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Korale śliczne .
    Bardzo mnie zainteresował sweterek, zapowiada się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ Ty pracowita jesteś! Jak mróweczka lub pszczółka normalnie :))
    Korale świetne! No faktycznie, nieźle się musiałaś nadziubać jeśli robiłaś je na sucho :). Ja do korali na razie cały czas dojrzewam (ciekawe jak długo to potrwa?). Ale kiedyś na pewno sobie zrobię :)))
    Sweterek zapowiada się bardzo ciekawie - czekam na efekt końcowy :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny komplecik...:-) Uwielbiam fiolet...:-) Sweterek wychodzi Ci wspaniale. Od góry nie robiłam jeszcze ale od dołu na okrągłe robi się fantastycznie...;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne koraliki ,sweterek też fajnie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anka-dziękuję,pozdrawiam ciepło:)

    Chmurka-dziękuję,spróbuj koniecznie robótki od góry,na pewno też polubisz ten sposób:)

    Kwiatkowska Ewa-dziękuję pięknie,sweterek mam nadzieję skończyć do poniedziałku:)

    Frasia-dziękuję!Wiesz,ja nie pracuję,to czasu mam dużo,więc mogę dziubać do upadłego,bo mi to sprawia wielką przyjemność(tylko nie wtedy jak dziubnę się w palec):)Uściski:)

    Lamika88-dziękuję:)Ja za to nie robiłam jeszcze od dołu na okrągło,ale pewnie spróbuję:)Pozdrawiam:)

    Ogrodniczka-dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej lubię takie ozdobne dodatki metalowe do filcowanej, czy szydełkowej biżuterii. Bardzo elegancki ten komplet. A sweterka też bardzo ciekawam ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Joanna-dziękuję bardzo:)A filcowania spróbuj koniecznie,tylko uważaj-to wciąga:)Pozdrawiam ciepło)

    OdpowiedzUsuń
  11. Janola-dziękuję!A sweterek jak skończę-to na pewno się pochwalę:)Bo już taka za mnie chwalipięta jest:)Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. No korale piękne wyszły - wspaniale wyglądają. Komplet urzekający.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny komplecik :)
    Sweterek też zapowiada się ciekawie i już jestem ciekawa efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny filcowany komplet. Sweterek fajnie się zapowiada. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Korale śliczne, a sweterek już wygląda świetnie. Podoba mi się ta półokrągła góra.

    OdpowiedzUsuń
  16. Korale super! i kolczyki :) może podfilcowuj kulki wstępnie, a potem na mokro je?? Paluszki by się ucieszyły ;) Chociaż jakoś też kulki wolę dziobać, niż turlać... Wstyd mnie się zrobiło, że moje kulki na koraliki leżą chyba od roku - może się zbiorę w sobie wreszcie i skończę :D
    Sweterek już świetnie wygląda, będę wyczekiwać zdjęć całości :) buziole

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny komplet! Ciekawa jestem tego sweterka,zapowiada się coś uroczego:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Antonina,bean,Ewa,Agnes-dziękuję i pozdrawiam:)

    Poohatka-a fe,a wstydź się,kto to widział podziubać kulki i zostawić na tak długo,zamiast nosić na wyprężonych pierwsiach?:)No,żeby mi to było przedostatni raz:)Cmok,cmok:)

    Guga-dziękuje i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękna biżuteria i jeszcze ten kolor...ostatnio przeprosiłam się z kolorami, a zwłaszcza z fioletem :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Igraszki z włóczką-dziękuję.Mnie fiolet trzyma już dosyć długo:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ah, fstydzem siem, fstydzem... ;) i się garbuję, a nie wyprężam ;) ale spróbuję korale skończyć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Poohatka-siem ni wolno garbować,tylko pierwś do przodu,coby fszyskie widzieli że coś tam masz:)jak się będziesz garbować,to Ci to okrągłe dwa z przodu co masz zniknie....:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ na fajne rzeczy się Tu napatrzyłam.Śliczne sweterki(ten ciemno niebieski-cudeńko).Biżuteria
    również fantastyczna.Za jednym podejściem nie da rady się na wszystko napatrzeć .Przyjemności należy sobie dozować.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Juta-dziękuję i pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:)))