wtorek, 3 maja 2011

Witam!

                   Przede wszystkim najpierw chciałabym podziękować za życzenia świąteczne.
Dziękuję również Eli od której dostałam tego cudownego kurczaczka:


Robótkowo u mnie ostatnio mało się dzieje.Po umyciu okien przed świętami zaczęły mnie bardzo boleć łapki w nadgarstkach.Utrzymanie drutów z robótką było dla mnie okropnym wysiłkiem,więc po prostu musiałam dać moim biednym rączętom odpocząć.Na szczęście ból już przechodzi i już wzięłam się za dzierganie,więc niedługo coś nowego będę mogła pokazać.
Dzisiaj pogoda u nas zimowa,deszcz pada od rana ,a od czasu do czasu śnieg.Płatki niesamowicie wielkie,takie płaty-mutanty bym powiedziała.Co prawda śnieg szybko topnieje ,bo temperatura za oknem jednak dodatnia,ale przez chwilę jest biało-zielono.Z mojego okna wygląda to mniej więcej tak:



Mam nadzieję,że taka pogoda nie utrzyma się długo i że prędko wróci ciepełko i słońce,czego Wam i sobie życzę.

5 komentarzy:

  1. Z tą pogodą to faktycznie przegięcie. Chciałam się wybrać dzisiaj na majówkę do skansenu, ale 2 stopnie ciepła i śnieg z deszczem skutecznie wybiły mi ten pomysł z głowy. Nic to, przynajmniej szybciej skończę robótkę na drutach :).
    Pozdrawiam ciepło w ten zimny i ponury dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie zazdroszczę takiej pogody!!!życzę zdrówka i zdrowych łapek;)))i czekam z ciekawością na robótkowe cudeńka;))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę pogody ducha jeżeli nie mamy przyjemnej za oknem.No i żeby Ci ręce wypoczęły.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. To buziaczki dwa i trzymaj się jakoś, bo już wyraźnie idzie Ci na lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczaczek wygląda przepięknie. U mnie też śnieg po kolana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:)))