sobota, 10 maja 2014

GANDALF SZARY

           Nigdy nie nazywałam swoich projektów,jakoś nie czułam takiej potrzeby...
Zresztą, dawno sama niczego nie wymyślałam, tylko czasem drobne modyfikacje w gotowych wzorach ...Gotowe wzory już opracowane dla konkretnego rozmiaru i włóczki rozleniwiły mnie .Tym razem jednak przędąc wełnę pokazaną w poprzednim poście myślałam o tym jak będzie ona wyglądać na mnie już jako gotowy wyrób. Kiedy zrobiłam próbki ,okazało się,że mój sweter musi być skromny, bez natłoku wzorów bo będą one po prostu mało widoczne .Wybrałam coś,co moim zdanie idealnie pasuje do charakteru wełny,której został maleńki kłębuszek (1120 m/50 dkg), druty nr 4.Sweter jest z tych "masujących",ale grzeje bardzo i na chłodne wiosenne dni będzie idealny.Robiłam go od góry,plisę dorobiłam na końcu.Nie wymyśliłam jeszcze zapięcia,może jakaś zapinka,albo duża haftka na wysokości talii,albo jeden duży guzik z pętelką:)))
    Muszę Wam powiedzieć,że z tego projektu jestem niesamowicie zadowolona , sweter "leży" na mnie idealnie.
Proszę Państwa,oto GANDALF SZARY(modelką była moja córka,która jest wyższa i szczuplejsza ode mnie,więc na niej nie "leży "tak ładnie jak na mnie:)))









21 komentarzy:

  1. Nazwa jak najbardziej adekwatna do gotowego wyrobu:) Udzierg niezwykle udany i bardzo mi się podoba, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny sweterek ;-)) Szalenie mi się podoba ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się ze są jeszcze osóbki które same próbują zrobić coś swojego i niepowtarzalnego, sweterek jest niezwykle udany więc mam nadzieję że na tym nie poprzestaniesz :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny !!!!!!! lepszego nikt by nie wymyślił-dobrze zgrałaś i wzór i kolor i włóczkę .
    Pozdrawiam serdecznie mila

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie dobrałaś wzór do tej wełny. Bardzo mi się Twój Gandalf podoba :)). Jestem pewna, że będziesz z niego bardzo zadowolona :). Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny sweter, wzór idealnie pasuje do włóczki i fasonu swetra !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny, i wzór i kolor.... bedzie pewnie twoim hitem....
    serdecznosci

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały, doskonały! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się i jego kolor i prostota i te małe "smaczki" z wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to zaszalałaś z tym wzorem.Jest piękny.Graaaatulacje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo, bardzo mocno mi się podoba! Świetny! jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor modny,fason również całość super

    OdpowiedzUsuń
  13. Zrobiłaś przepiękny sweter! Wzór, który wkomponowałaś, jest bardzo misterny i przez to ciekawy. I jeszcze ta wełna! Naprawdę - śliczne.
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny sweter! Pięknie wkomponowałaś wzór i kolorek również wspaniały :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam, widziałam, podziwiam całość - fason, kolor no i własnoręczną przędzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gandalf szary jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest po prostu wspanialy kolor uniwersalny,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie sie podoba ten skromny wzór. http://plotyisploty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:)))