sobota, 12 stycznia 2013

Witajcie:)))

   Najsampierw chciała bym Wam pożyczyć .Bo to Nowy Rok i chyba w końcu się obudziłam,mam nadzieję:)))Życzę więc Wam w tym Nowym Roku wszelkiej pomyślności i spełnienia marzeń ,dużo zdrowia i jeszcze raz pieniędzy:)))
Zaległości narobiło się sporo,przerobiłam mnóstwo,bardzo wiele metrów włóczki,uprzędłam troszkę,ale wszystkiego i tak nie dam rady pokazać.Kilka robótek poszło w świat i po prostu zapomniałam obfocić.Może kiedyś (jak nie zapomnę) zrobię zdjęcia-to się pochwalę.
Dzisiaj pokażę troszkę-tylko niektóre-
   1)  Otulacz i mitenki-dla mnie-zrobione nie wiem z czego-kupiłam kiedyś dwa moteczki włóczki z wyprzedaży,nie było etykiet,ale podobały mi się kolory.Włoczka przeleżała kilka lat,wreszcie znalazłam dla niej zastosowanie:)))


 
2)Na początku zeszłego roku zrobiłam czapkę i mitenki dla siebie-oddałam Kasi(córci).Pod koniec roku zrobiłam jej otulacz.Z innej włoczki,ale kolor podobny,może być komplet:)))


     
 3)Czapkę dla siebie.Do kompletu robię rękawiczki i golfik.Włoczka-Alpaca Dropsa,druty nr 4.Wzór na czapkę zakupiłam TU.Ponieważ jednak robiłam na grubszych drutach i z innej włóczki niż w opisie,wzór dostosowałam do swoich potrzeb i wyszło coś takiego:)))

 4)Uprzędłam ok20 dkg szetlandu-i wyszło około 740 m włóczki-różnej grubości i różnego skrętu pojedynczej nitki.Nie mam zamiaru robić z tego podwójnej,bo była by za gruba-chcę zrobić z tego taką chustę.Mam nadzieję,że się nada.



Ufff,długi post,jak na mnie:)))Mam nadzieję ,że dotrwaliście do końca i nie pomarliście z nudów:)))
Pozdrawiam Was ciepło i serdecznie i życzę miłego weekendu.


28 komentarzy:

  1. bardzo modne artykuły cudowne.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)))I również życzę miłego dnia:)))

      Usuń
  2. Cudności :-)
    Wszystko, co zrobiłaś jest rewelacyjne :-)
    Dziękuję za życzenia - Tobie również życzę spełnienia marzeń i dużo zdrowia w tym nowym 2013 roku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ Ty jesteś zdolna kobietka!
    Ja kiedyś dużo robiłam na drutach.
    Dziecko miałam małe a w sklepach nic nie było, no to się robiło ciuszki dla maluszka.
    Potem sweterki i swetry. Lubiłam tę robótkową twórczość.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)))Też dawniej ubierałam moje córcie-z tego samego powodu co Ty.A teraz robię-bo to uwielbiam:)))Pozdrawiam ciepło:)))

      Usuń
  4. Miodowy komplecik jest świetny i czapa z wzorkami :) a wełnka uprzędzona już widzę tą piękną chustę :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności dziergotki aaauprzęd?? podziwiam i deczko zazdroszczą:))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne robótki!Każda na swój sposób super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Łałł, ile pięknych dziergadeł! Szkoda, że ja taka szybka nie jestem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)))Ja ostatnio też nie jestem szybka,dosyć długo trwalo,zanim ton zrobiłam:)))Pozdrawiam:)))

      Usuń
  8. Się działo... I mam nadzieję, że dziać będzie, bo lubię popatrywać, co zdolne łapki za cuda potrafią wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się działo,się dzieje i się będzie(mam nadzieję)I dziękuję:)))Twoje łapki również zdolne-ja nie potrafię tego co TY:)))Pozdrawiam :)))

      Usuń
  9. Lubię wszelkie nowości u Ciebie. Kocham otulacze, a te Twoje są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj! Fajne rzeczy wydziergałaś, ciekawa jest ta czapka ze wzorkiem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tobie również wszystkiego najlepszego życzę na cały rok 2013!
    Piękne są wszystkie zimowe okrycia :) miodowy komplet prezentuje się cudnie!
    Jestem też pod ogromnym wrażeniem uprzędzenia włóczki!!! Kolor jest prześliczny i oczami wyobraźni widzę już gotową chustę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że wreszcie się obudziłaś i mam nadzieję, że wyspałaś się na tyle dobrze, że będziesz tu teraz częściej gościć ;))).
    Udziergi super, ale mnie najbardziej urzekła czapka - życzę sobie zobaczyć ją na żywo :)). Szetland wyszedł Ci bardzo ładnie i już nie mogę doczekać się chusty, którą z niego wydziergasz.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Robisz bardzo piękne, praktyczne rzeczy. Aż mi głupio że mnie sie trzymają ostatnio tylko zabawki, a tyle mam zaległej włóczki i tyle planów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fiu, ale wysyp :) Kasiowa czapa bombowa! A ja sobie życzę zobaczyć na żywo rękawiczki z tej alpaki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne prace i bardo potrzebne, bo zima za oknem :) Chusta na pewno Ci wyjdzie piękna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. KOCHANA MOJA DUŻO TU U CIEBIE SIĘ DZIEJE TYLE WSPANIAŁOŚCI CZY OTRZYMAŁAŚ MOJEGO M-EILA ZE SCHEMATAMI KOŁNIERZYKÓW WYSŁAŁAM DO CIEBIE POZDRAWIAM CIEPLUTKO

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne prace. zaglądam tutaj do ciebie czasami. zapraszam do siebie http://ludmilaidrutki.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Same wspaniałości, aż się cieplej robi, bardzom ciekawa chusty - na pewno będzie ekstra, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziergadełka piękne, ale najbardziej zachwyca mnie szetland!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:)))