niedziela, 23 stycznia 2011

Serwetka znowu.

                                Kiedyś zrobiłam taką dla mojej mamy,ale gdzieś zaginęła(u mamy nie u mnie).A ponieważ podobała mi się odkąd ją zobaczyłam,stwierdziłam,że należy ją odtworzyć.Wzór serwetki pochodzi z książki "Zręczne ręce 2"
Nie ma do niej schematu,tylko opis początkowych kilku okrążeń.Resztę zrobiłam  po prostu "na oko".




 W poprzednim poście dotyczącym "niebieszczańskiego sweterka" trochę nieskładnie napisałam o sposobie wykonania.Zwrot "robiony od dołu do pach..."dotyczył oczywiście sweterka,nie karczku.Zdanie powinno brzmieć:"sweterek jest zrobiony od dołu...."
Jeżeli ktoś poczuł się dotknięty użyciem przeze mnie określenia "niebieszczański" to bardzo przepraszam!Chodziło mi o podkreślenie niebieskości sweterka.
Pozdrawiam wszystkich zagladających do mnie .

13 komentarzy:

  1. No nie dziwię się że ją zrobiłaś bo jest śliczna.A sweterek chodziło mi że od pach w górę nie wiem jak robiłaś tzn,ten wspaniały karczek.Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetce jak najbardziej należało się wtórne życie .Jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna serwetka. Jesteś niesłychanie zdolna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna serwetka! A moje wszystkie leżą w szafie na półce :(. Chyba muszę od czasu do czasu je wyciągnąć i przewietrzyć :).
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto było jeszcze raz bo to śliczny wzór.A w efekcie bardzo piękna serwetka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna serwetka, wzorek ciekawy.
    Ja często powtarzam swoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  7. no, dobrze że ją odtworzyłaś:))śliczna

    OdpowiedzUsuń
  8. Serwetka jest bardzo ładna. A skoro wspomniałaś o swetrze jest wspaniały. Piękny kolor i karczek z jakim jeszcze się nie spotkałam .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu,3nereido,Agnes- dziękuję pieknie!Pozdrawiam ciepło

    Frasiu,tkaitko,Elżbietko-Bardzo dziękuję!I też pozdrawiam:)

    Anust,Jadziu-dziękuję bardzo!I oczywiście pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu-dziękuję:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogrodniczko-dzieki piekne:)Pozdrawiam również!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:)))