czwartek, 2 kwietnia 2015

Krejzolka

Kidy Tysia pokazała na FB ten precelek -zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia.Stwierdziłam,że muszę go mieć i już.Poklikałam z Tysią i po dwóch dniach precelek był już u mnie,a ja natentychmiast usiadłam do kołowrotka....



Poradziwszy się Jystyny jak uprząść te cudności,żeby tego nie zepsuć,postąpiłam według jej wskazówek.Czesankę uprzędłam w dosyć grubą jednonitkę,niebyt równo,przekręciłam ją przy tym okrutnie,ale i tak z efektu byłam zadowolona niesamowicie.




  Z niecałych 100 g powstało ok 231m cudnie kolorowej niteczki.
Z takiej ilości wełny mogłam zrobić jedynie niedużą chustkę,ale za to jak pięknie kolorową!




  A na drutach kolejny test - Vivacity by Asja.
I o ile choróbsko znowu mnie nie rozłoży tak jak niedawno(2 tygodnie trzymało ),bo katar już znowu mam i czuję się delikatnie mówiąc,nie najlepiej,to powinnam skończyć bardzo szybko.Robótka dzierga się jak jeszcze nic do tej pory,wprost przykleiła się do rąk i nie chce się odkleić:)))
Kolory tym razem wybrałam "piekielne",bardzo ceglasta,ciepła  czerwień i bardzo ciemny szary,pięknie się uzupełniają...

 
Stan robótki przedwczoraj był taki,w tej chwili jest ciut więcej:)))




Już jestem zadowolona i nie mogę się doczekać gotowego sweterka.
Pozdrawiam cieplutko.Wiosny nadal NIET:)))

8 komentarzy:

  1. Cudna wełenka i cudna chusteczka.Szalejesz.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kolorowa chusta ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Krejzolka w istocie kolorowiutka. Może coś w sprawie tej wiosny ruszy!
    Vivacity też mi się bardzo podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna chusta :-) Wcale Ci się nie dziwię, że się zakochałaś w tych kolorach :-)
    Piękne kolory wybrałaś na testowy sweterek.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności ci wyszło! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, koloru mi trzeba! Ta dzisiejsza śnieżyca mnie dobiła :(. Nitka śliczna, chusta też :). Czekam na prezentację Twojej wersji Vivacity - z pewnością będzie świetna :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba, zwłaszcza dynamika posta :-) bach bach bach i chusta jest. Co to dla Ciebie?
    Pozdrawiam serdecznie,
    B.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zestawienie kolorów!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:)))